Polityka zwrotu kosztów.

 

Nasza polisa trwa 30 dni. Jeśli od momentu zakupu minęło 30 dni, niestety nie możemy zaoferować Ci zwrotu pieniędzy ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi on również znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

Nie przyjmujemy produktów, które są dobrami intymnymi lub sanitarnymi, materiałami niebezpiecznymi, łatwopalnymi cieczami lub gazami.

Dodatkowe przedmioty nie podlegające zwrotowi:

  • Karty upominkowe

  • Oprogramowanie do pobrania

  • Niektóre rzeczy związane ze zdrowiem i pielęgnacją osobistą

    • Do zakończenia zwrotu wymagany jest paragon lub dowód zakupu.

    • Prosimy nie odsyłać zakupu do producenta.

Istnieją pewne sytuacje, w których tylko częściowe zwroty są przyznawane: (jeśli dotyczy)

  • Każdy element, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje mu części z powodów nie wynikających z naszego błędu.

  • Każdy przedmiot, który zostanie zwrócony później niż 30 dni po dostawie.

Refundacje (jeśli dotyczy)

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy Twój zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.

Jeśli zostaniesz zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zaksięgowany na Twojej karcie kredytowej lub oryginalnej metodzie płatności, w ciągu określonej liczby dni.

Opóźnione lub brakujące zwroty pieniędzy (jeśli dotyczy)

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z firmą obsługującą Twoją kartę kredytową, może minąć trochę czasu zanim Twój zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.
Następnie skontaktuj się z bankiem. Często zdarza się, że zwrot pieniędzy wymaga czasu na rozpatrzenie.

Jeśli zrobiłeś już to wszystko, a nadal nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami na info@optykotwock.pl lub zadzwoń do nas pod numer 22 779 28 37.

Sprzedaż przedmiotów (jeśli dotyczy)

Zwracane mogą być tylko przedmioty o normalnej cenie, niestety przedmioty oznaczone w sprzedaży nie mogą być zwrócone.

Wymiana (jeśli dotyczy)

Wymieniamy przedmioty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres info@optykotwock.pl lub zadzwoń do nas pod numer 22 779 28 37 lub odwiedź nas osobiście w ul. Andriollego 20, 05-420, Otwock.

Prezenty

Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent przy zakupie i wysyłce bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt podarunkowy na wartość zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu, zostanie wysłany do Ciebie bon upominkowy.

Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent przy zakupie, lub jeśli osoba obdarowująca wysłała zamówienie do Ciebie później, wyślemy zwrot pieniędzy do osoby obdarowującej, a ona dowie się o Twoim zwrocie.

Wysyłka

Aby zwrócić produkt, należy wysłać go na adres: ul. Andriollego 20, 05-420, Otwock.

Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki za zwrot towaru. Koszty wysyłki są bezzwrotne. W przypadku otrzymania zwrotu, koszt przesyłki zwrotnej zostanie odjęty od Twojego zwrotu.

W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas, jaki może upłynąć, aby wymieniony produkt dotarł do Ciebie, może się różnić.

Jeśli wysyłasz produkt o określonej wartości, powinieneś rozważyć skorzystanie z usługi wysyłkowej z możliwością śledzenia przesyłki lub zakup ubezpieczenia wysyłki. Nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że otrzymamy zwrócony przez Ciebie produkt. Nie jesteśmy odpowiedzialni za zwroty, które do nas nie docierają.

 

Regulamin obowiązuje od 12.08.2020 r.